god is here
نوشته شده در تاريخ شنبه 24 دی 1390برچسب:, توسط you |

 

به کودکی گفتنم: عشق چیست؟
گفت: بازی

به نوجوانی گفتنم: عشق چیست؟
گفت: رفیق بازی

 


به جوانی گفتنم: عشق چیست؟
گفت: پول و ثروت

به پیرمردی گفتنم: عشق چیست؟
گفت: عمر

به عاشقی گفتنم: عشق چیست؟
چیزی نگفت آهی کشید و سخت گریست

به گل گفتم: عشق چیست؟
گفت: از من خوشبو تره

به پروانه گفتم: عشق چیست؟
گفت: از من زیبا تره

به شمع گفتم عشق چیست؟
گفت: از من سوزنده تره

به عشق گفتم تو آخر چه هستی ؟؟؟
گفت: نگاهی بیش نیستم

به نظر شما عشق چیه؟!؟!؟



خدا اون جاست

نظرات شما عزیزان:

slm
ساعت17:06---24 دی 1390
veeeeeeebet aaaaaalie
پاسخ:تو هم عالللللللللللللليي هستي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.